úterý 6. září 2016

Vítejte!

Příběh o tom, jak Boudicca na Blogspot přeběhla.

Vybavujete si ten pocit, kdy je blog jako čistá stránka nepopsaného papíru, čekající první řádky? V hlavě tolik nápadů na články, že samým nadšením nevíte, co sepsat jako první? Přesně tak se teď cítím. Po 8 letech strávených v milé blogovací komunitě na Píše.cz jsem se rozhodla pokračovat jinde.

Důvodem byl zejména přetrvávající pocit, že se server nikam neposunuje a že je to takový pomalu vymírající trilobit. Vyčerpala jsem možnosti, poslední rok těžce stagnovala, což se promítlo i do mé (ne)aktivity, až jsem letos v létě konečně našla dost času, abych se vrhla na nový blog jakožto zářné pokračování své blogerské kariéry. Tak jen teď tiše doufám, že si sem moji čtenáři z předcházejícího blogu aspoň občas najdou cestu, protože pro koho jiného bych své články psala, když ne pro vás, mé věrné publikum? ♥

S platformou Blogger se teprve oťukávám, případné programovací kotrmelce mi tedy prosím odpusťte. Moc mile mě překvapilo, jak je tu vše přehledné, intuitivní, jednoduché - vzhled blogu jsem měla naklikaný během 5 minut. Časem si s ním nejspíš pohraji více, ale celkem se mi to pozdává už teď, co myslíte?

Zlehka bojuji jen s rozdělením rubrik, které jsem se pokusila vyřešit obecnějšími štítky: ty uvidíte nahoře na stránce. Ke každému článku každopádně chci přiřazovat i druhý štítek s podrobnějším tématickým zařazením; ty jsou (nebo spíše budou) seřazené v abecedním seznamu vpravo dole v menu. Archiv a políčko pro hledání jsou umístěné v zápátí.

Starý blog rozhodně rušit nebudu, naopak, i jakožto přeběhlice plánuji všechny kamarády z Píše.cz i nadále navštěvovat a kdo ví, třeba si tam občas neodpustím nějaký ten zaheslovaný článek "pro vyvolené". Námětů mám tak na průměrnou telenovelu. :)

Vy, co mě neznáte, se můžete těšit na špatně zařaditelné "od každého něco" - od cestovních deníků a příhod ze života, až po recenze na knihy, výstavy a divadelní představení. Dále se věnuji čajové tématice, občas přihodím i něco ze světa módy nebo svoji tvorbu. Zkrátka píšu o tom, co dělám, co mě baví nebo mě zrovna zaujalo. Tak ať se vám tu líbí!

Představení autorky k přečtení zde.
Starý blog zde.

Milá Píše.cz komunito, pro komentáře je nejlepší varianta "název/adresa URL".

8 komentářů:

  1. Za Tebou i světa kraj! :D Tak ať se Ti na nové adrese daří! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Historicky první komentář! Děkuji, Tlapičko. :)*

      Vymazat
  2. Tak to dotáhnu aspoň na třetí komentář! Ať se ti na novém útočišti hezky píše a vydržíš tu třeba i déle než těch osm let na pise.cz! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Druhý, protože ten můj se nepočítá. :D Děkuji!

      Vymazat
  3. Aaaa, teď abych manuálně chodil na tvůj blog, místo abych jenom prolétl nové články svých Píše-přátel :D
    Nu což, ty tvoje ale důvody chápu :)

    ZM
    zlomenymec.pise.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zlomečoune, však já se ti občas připomenu v komentářích. :)

      Vymazat
  4. Začíná to vypadat, že tady za chvilku budeme nakonec všichni.

    Tvůj blog jsem četla vždy s radostí. Přestala jsem kvůli reklamám, které mi (z nějakého důvodu jenom u tebe) vyskakovaly tak, že rozdělovaly nejen článek, ale někdy i větu, což mě hrozně frustrovalo. :( Až teď, když jsem se asi po půl roce vzpamatovala z výšky a znovu začala být trošku aktivni, mě napadlo mrknout na staré známé z Píše a koukám, že jsi emigrovala.

    Už jsem koukala na články z Budapešti a těším se, až to tu propátrám komplet. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za tak milý komentář! Ohromně mě potěšil. :) Jsem ráda, že se nový blog líbí. Blogspot si zatím nemůžu vynachválit, dobře se mi tu píše.

      Vymazat

Děkuji za návštěvu!