neděle 31. března 2019

Noc pod Špilberkem

Večerní experimentální focení pod hradbami Špilberku.

Již delší dobu jsme s Bremou plánovali nafotit zimní portréty v exteriéru. Jenže buďto se nedostávalo času nebo sněhu, který zmizel vždy během několika málo dnů. A tak přišel Bremoš s náhradním plánem - co cvaknout něco sice bez sněhu, ale zato se záblesky nočního Brna?

by Brema

Na experiment byl přizván i kolega Michal, takže jsem měla poprvé v životě rovnou dva fotografy. Jelikož nejsem žádná modelka, trochu mě diskuze o technice, post-processu a Picassovu trojúhelníku znervózňovaly, tak snad to na výsledku není moc poznat. :)

by Brema

Fotky jsou spíše pokusného rázu, ale zato něco úplně jiného, než co fotíme obvykle. Vážnější, možná lehce vintage. Zima se zažírala pod kůži, ale zkušenost s nočním focením byla super!

obojí Michal Macuch

Portfolia fotografů: 

Děkuji moc, pánové!

by Michal Macuch

19 komentářů:

  1. Musím prvotně vyjádřit závist nad tím, že máš svého dvorního fotografa :D Kromě toho, když jsme byly ještě s Mixx na ZŠ a potom na jednom focením s bývalým přítelem mě nikdo fotit nechce :D
    Nicméně fotky jsou opravdu pěkné a povedené!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Čekala jsem, kdo s tím přijde jako první! :D Dlouhodobá spolupráce nese ovoce, zvlášť nejnovější fotky se povedly, ale ty až zase příště. Díky moc.

      Vymazat
  2. Pěkné fotky, sluší ti to. Noc má své kouzlo. :) Ale technické debaty nezávidím. :D

    OdpovědětVymazat
  3. Thank you, Ivo! Greetings from Czech rep. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherné fotky, moc ti to na nich sluší. :) Noční focení je úžasný nápad.
    Diskuze o technice by mě i celkem zajímala. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju. Nápad je to fajn, ale post-process je u podobných fotek náročný. Chce to hodně dobrý foťák, aby byly fotky použitelné.

      Vymazat
  5. K mojej návšteve Špilberku sa viaže celkom úsmevná príhoda....kráčali sme s partnerom hore k hradu a uprostred toho pekného parčíku sme stretli kozy...normálne domáce mečiace kozy, ktoré sa tam hostili na kríkoch! Neviem prečo mi to vtedy prišlo také vtipné, ale mám naozaj rada tú spomienku :) Každopádne ale, veľmi pekný článok a naozaj podarené, krásne fotky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky! Ty kozy tam bývaly často. Jedno stádo pravidelně utíkalo chovateli z přilehlého domku a pár koz chovali (dost možná stále chovají?) v zahradě přímo pod hradbami, ale tam jsou oddělené od zbytku parku.

      Vymazat
  6. Sakra. A víš, že se mi ty od Michala fakt dost líbí? :-) Na to, že píšeš, že jsou to experimenty, jsou podle mě dost vydařené!

    OdpovědětVymazat
  7. Fotky jsou povedené, ale že by na nich bylo to Brno moc poznat, se říct nedá :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Eithné, neříkej mi, že obrys Petrova v zádech na druhé fotce není dostatečně zřetelný! :D

      Vymazat
  8. Nádherné fotky! Povedly se a moc ti sluší vybraný outfit :))

    OdpovědětVymazat
  9. To jsou krásný fotky! Vypadáš... prvorepublikově (ne že bych se v tom vyznala). Má poklona půvabné modelce i šikovným fotografům. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokládaná vlna na fotkách není moc vidět, ale ano, byl to dokonce záměr, takže moc děkuji! :)

      Vymazat
  10. Krásné fotky, moc ti to sluší! A líbí se mi tvůj kabát!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju, Silwiniel. Kabát jsem si před lety nechávala šít na zakázku. Mám ho tak moc ráda, že se rozpadne, chci si nechat udělat jeho přesnou kopii. :D

      Vymazat

Děkuji za návštěvu!