sobota 30. prosince 2023

Narodil se človíček

Narození děťátka je jako výbuch supernovy. Pár hodin v porodnici, první pláč miminka a najednou se celý dosavadní život smrští na svět "kdysi dávno předtím". Jestli pro mě měl rok 2023 nachystaného něco speciálního, tak to bylo právě mateřství.

Naše holčička vykoukla na svět těsně před Vánoci, o pár týdnů dříve, než jsme čekali. Celé sváteční období se tak nese v netradiční náladě sžívání se s tím droboučkým uzlíčkem radosti. Každým dnem s tichým úžasem pozoruji, jak se malé miminko mění před očima, roste a sílí, čím dál více vnímá a reaguje.

Péče o nedonošeňátko je náročná a musím říct, že jsem na ni nebyla úplně připravená, ale přesto budu na tuhle fascinující etapu života ráda vzpomínat. Brzy snad napíši více, až se režim trochu ustálí. Zatím jen popřeji vše nejlepší do dalšího roku - vykročte do něj tou správnou tlapkou jako naše holčička, tolik očekávaná a tolik milovaná!



33 komentářů:

  1. Z této zprávy jsem měla obrovskou radost, moc gratuluju ♥

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  2. No to jsou věci! Gratuluju a držte se. Všichni.

    OdpovědětVymazat
  3. Báro, moc gratuluju a přeju malé do života hodně štěstí.

    OdpovědětVymazat
  4. Už jsem gratulovala jednou, ale s radostí to udělám znovu: tedy obrovsky gratuluju! Ať co nejrychleji najdete svoje nové koleje a všem vám to svědčí :-) Buďte spolu šťastní!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, moc děkujeme. Už si to doma trochu sedá. :)

      Vymazat
  5. Baru, moc a moc gratuluji. Petra

    OdpovědětVymazat
  6. Baru, moc a moc gratuluju a přeju, ať je vám všem doma v tom novým roce spolu dobře!

    A Bit Of Jitt

    OdpovědětVymazat
  7. Já jsem ze sdílení této noviny byla úplně v šoku! Moc krásné. ♥ Gratuluji, nechť jste všichni šťastní a zdraví. Užívej si roli maminky plnými doušky a přeji vám všechno nejlepší v roce 2024. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, moc děkuji a tímto se celému blogovému světu omlouvám, že jsem novinky nesdílela postupně. :D

      Vymazat
  8. Barunko moc moc gratuluju, mám z této zprávy opravdu velikou radost a moc Ti mateřství přeju. Ať je holčička hodně zdravá a máte z ní radost, to je krásný dárek pod stromeček, ten nejhezčí... Vše nejlepší do nového roku, Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, i za dcerku moc děkuji a nápodobně i já přeji celé rodině do nového roku jen to nejlepší.

      Vymazat
  9. Ještě jednou moc gratuluju a přeju, abyste se všichni, co nejdřív s novým uspořádáním sžili. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Káťo, moc děkujeme. Teď po měsíci už je to opravdu o něco lepší. :)

      Vymazat
  10. Tak to je krásné....i naše holčička ( vnučka) se narodila před Vánocemi, ale ne jako nedonošeňátko, ale naopak přenošeňátko :-) Moc gratuluji, ať všechno dožene, je zdravá a šťastná.

    O všem? Ovšem!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Siraelxy, moc děkujeme! Už je jen těžko představitelné, že by to živé a komunikativní miminko, co už se zajímá o celý svět, celé hodiny povídá a krásně se na všechny usmívá, si ještě hovělo v bříšku a vše jsme měli teprve před sebou...

      Vymazat
    2. A zapomněla jsem dodat, moc gratuluji ke vnoučátku! Ať dělá holčička celé rodině jen radost a krásně roste. :)

      Vymazat
  11. Mám velkou radost, ať jste brzy sžití :)

    OdpovědětVymazat
  12. Gratuluji :) Vím jaké to, když miminko přijde dřív, taky jsem nebyla připravená, ale ono se na to asi ani nedá připravit :)

    Smile Thess

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Thess, moc děkujeme. Mám teorii, že se na první děťátko nedá připravit, ani když přijde v termínu nebo po něm. :D

      Vymazat
  13. Jsem ráda, že nakonec všechno dobře dopadlo. :) A ano, jako dvojnásobná teta si dovedu docela dobře představit, že teď máš solidní fičák. Ale to určitě zvládnete. Jen se připrav na to, že každé životní období přinese nějaký nový typ výzvy, se kterou se budeš muset za pochodu nějak poprat. (Třeba, že budeš zachraňovat dítě, když ho v batolecím věku napadne vylézt z pohovky na stůl. To pak ještě člověk vzpomíná na to, jestli nebylo jednodušší, když bylo pouze ležící v kočárku. :)) Držím palce a přeji hodně štěstí!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Katko, děkuju. S batolecím obdobím máš pravdu, ale to je ještě daleko. Teď mi i to mini miminko dává pěkně zabrat. :D

      Vymazat
  14. Moc gratuluju k úspěšnému zahájení nové životní etapy! Ať jste s holčičkou obě zdravé :) Přeju pevné nervy a hodně trpělivosti :D

    OdpovědětVymazat
  15. Gratulujem, to je naozaj nádherná správa. Prajem vám všetko dobré. :)

    OdpovědětVymazat
  16. Milá Boudicco, chodím se sem čas od času tímhle článkem kochat, nicméně se zatím nesešel čas a síly nechat komentář. Ale pořád mi to dělá obrovskou radost a přeju vám všem všechno nejlepší do života - vám hodně radosti a štěstí a dcerce zdraví a spokojenosti. Jsem ráda, že jsi s námi sdílela dosavadní cestu - o to větší radost mi to dělá ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Eithné, ty jsi nejhodnější, moc děkuji - za sebe i za celou rodinu. Mám už asi dva týdny rozepsaný podrobnější článek, tak snad už ho konečně dotáhnu do konce. :)

      Vymazat

Děkuji za návštěvu!