pátek 10. května 2024

Duben na Vysočině

Na Vysočinu dorazilo jaro. Najednou není většího potěšení než vzít po obědě kočárek a vydat se do probouzející se přírody. 

Nikde nikdo, jen šumění lesa, cvrlikání ptáků, my dvě, občas srnka a lány sasanek na podmáčených mokřadech. Jeden týden v triku a sandálech, že by si člověk spletl duben se srpnem, jen komárů létá méně a místo heřmánku kvetou blatouchy. O pár dnů později květy pomrzají při poslední letošní sněhové nadílce a já jsem ráda, že jsem ještě nestihla uklidit zimní kabát a kozačky. 







Psát teď moc nestíhám, tak aspoň pár obrázků vyfocených před třemi týdny. Teď už zase vypadá vše jinak, jen to nadšení z krásných procházek stále zůstává. Tak kam příště?



3 komentáře:

  1. Báro, hezká procházka. K nám na Vysočinu dorazili zedníci, takže na chalupě jsem byla naposledy v polovině dubna, teď už je tam se zedníky jen manžel. Pracuje se ve všech místnostech - zatím kromě kuchyně, tak jsou tam podmínky více než polní. Navíc jak se do něčeho hrábne, tak se ukáže, že by to ještě chtělo předělat tamto či ono... Znáš to... Takže já procházkuju na Jižáku a akorát před týdnem jsem vyrazila do Dendrologické zahrady. Teď na víkend dorazil manžel do Prahy, tak možná někam vyjedeme na krátký výlet...
    Uživej si procházky, teď je na ně krásně. Jo a máš pěkný kočárek

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherné fotky! A tobě to s kočárkem na procházce moc sluší :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Moc hezké fotky. Takové procházky v přírodě jsou vždy úžasné. Užívejte si i další takové pěkné procházky. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu!